Гальмівні колодки ALFA ROMEO, якісні та надійні Гальмівні колодки на ALFA ROMEO за доступною ціною
BLUE PRINT ADN14108 BLUE PRINT NISSAN щоки гальмівні Sunny 82-90
- Сторона монтажу: Задній міст
- Ширина [мм]: 35
- Вага [кг]: 0.992
- Зовнішній діаметр [мм]: 180
DELPHI LS1850 Педи барабанів
- Діаметр [мм]: 203
- Ширина [мм]: 38
- Гальмівна система: TRW, Lucas
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 203
DELPHI LS1829 Педи барабанів
- Діаметр [мм]: 229
- Ширина [мм]: 42, 40
- Гальмівна система: TRW, Lucas
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 230
DELPHI LS1847 Педи барабанів
- Діаметр [мм]: 229
- Ширина [мм]: 42
- Гальмівна система: Lockheed
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 229
DELPHI LS1843 Педи барабанів
- Діаметр [мм]: 229
- Ширина [мм]: 35, 37
- Гальмівна система: TRW, Lucas
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 229
ATE 03.0137-0330.2 Колодки барабанного гальма, комплект
- Додатковий виріб / додаткова інформація: з важелем
- Знак відповідності нормам: E1 90R-011043/049
- Ширина [мм]: 57
- Гальмівна система: Lucas / TRW
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 254
- № артикула рекомендованого приладдя: 03.0137-9216.2
- Наявний код MAPP
- Враховувати габаритні параметри
DELPHI LS1879 Педи барабанів
- Діаметр [мм]: 229
- Ширина [мм]: 43
- Гальмівна система: Akebono
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 229
A.B.S. 8411 Комплект гальмівних колодок
- Діаметр [мм]: 254
- Ширина [мм]: 57
- Вага [кг]: 2.92
- Гальмівна система: LUCAS/TRW
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 254
BREMBO S 54 509 Комплект гальмівних колодок
- Діаметр [мм]: 203.2
- Ширина [мм]: 37
- Гальмівна система: Akebono
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 203
BOSCH 0 986 487 613 Комплект гальмівних колодок
- Ширина [мм]: 29
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 200
TRW GS8207 Комплект гальмівних колодок
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Діаметр [мм]: 254
- Ширина [мм]: 57
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 254
DELPHI LS1634 Педи барабанів
- Діаметр [мм]: 229
- Ширина [мм]: 42
- Гальмівна система: TRW, Lucas
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 229
TRW GS8315 Комплект гальмівних колодок
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: Bendix
- Знак відповідності нормам: E9 90R 01702/030
- Діаметр [мм]: 229
- Ширина [мм]: 42
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 229
DELPHI LS1880 Педи барабанів
- Діаметр [мм]: 203
- Ширина [мм]: 39
- Гальмівна система: BOSCH
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 203
A.B.S. 8832 Колодки барабанного гальма, комплект
- Обмеження виробника: Bendix
- Діаметр [мм]: 228
- Ширина [мм]: 42
- Вага [кг]: 2.1
- Гальмівна система: BOSCH/BENDIX
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 228
BOSCH 0 204 114 508 Комплект гальмівних колодок
- Спосіб монтажу: попереднє складання
- Додатковий виріб / додаткова інформація: з колісним гальмівним цилідром
- Ширина [мм]: 57
- Діаметр гальмівного барабану внутрішній [мм]: 254
- Діаметр поршня [мм]: 25.4
Гальмівні колодки: незамінний елемент безпеки водіння
Гальмівні колодки є ключовим елементом гальмівної системи автомобіля, що забезпечує безпеку під час руху. Це зносостійкі деталі, які притискаються до гальмівних дисків або барабанів при натисканні на педаль гальма, тим самим сповільнюючи або зупиняючи автомобіль. Ефективність роботи гальмівної системи напряму залежить від стану гальмівних колодок. Тому своєчасна діагностика та заміна гальмівних колодок є обов’язковими для підтримання безпеки як водія, так і пасажирів.
Як купити гальмівні колодки: рекомендації щодо вибору
Коли настає час для оновлення вашого автомобіля і перед вами стоїть завдання купити гальмівні колодки, важливо не поспішати та зважено підходити до вибору. При виборі нових гальмівних колодок важливо звернути увагу на кілька ключових факторів, щоб забезпечити безпеку та ефективність гальмування. По-перше, переконайтеся, що колодки підходять до моделі вашого автомобіля. Неправильно підібраний комплект гальмівних колодок може призвести до поганого гальмування і пошкодження системи. Другий важливий аспект — матеріал колодок. Існують різні типи, такі як органічні, металеві, композитні та керамічні. Також важливо враховувати теплові характеристики та зносостійкість матеріалу. Не менш важливо звертати увагу на рівень шуму та пилу, які можуть створювати деякі типи колодок. Крім того, рекомендується перевіряти відгуки та рейтинги виробників, щоб обрати надійний і якісний продукт. Нарешті, не забувайте про необхідність правильної установки та регулярного технічного обслуговування гальмівної системи, щоб максимально підвищити ефективність нових гальмівних колодок. Про все це детальніше нижче.
Види гальмівних колодок
- Композитні: Складаються зі суміші різних матеріалів, включаючи метали та кераміку. Пропонують гарне поєднання довговічності та ефективності гальмування.
- Металеві: Виготовляються зі суміші металів, таких як сталь і мідь. Забезпечують високу теплопровідність і зносостійкість, ідеальний варіант для важких умов експлуатації.
- Керамічні: Містять керамічні волокна, не містять азбест. Вони найменше зношують гальмівний диск і забезпечують тихе гальмування, але можуть бути дорожчими за інші варіанти.
- Органічні: Виготовлені з різних волокон і матеріалів, включаючи каучук, скловолокно і вуглець. Підходять для повсякденного використання, забезпечують м'яке гальмування, але мають менший термін служби.
Кожен тип має свої переваги та недоліки, вибір залежить від умов експлуатації, особистих уподобань і типу автомобіля.
Характеристики гальмівних колодок
Існують і інші не менш важливі аспекти, на які необхідно звертати увагу при купівлі автомобільних гальмівних колодок. Вони включають:
- Ресурс: Цей показник вказує, після якого пробігу буде потрібна заміна колодок. Тривалість служби залежить від вашого стилю водіння і навантаження на гальмівну систему, але в середньому становить 20-30 тисяч кілометрів. У випадку агресивної їзди термін може скоротитися до 8-10 тисяч кілометрів.
- Термічна стійкість: Відображає максимальну температуру, яку колодки можуть витримувати без втрати своїх робочих властивостей. Стандартний варіант зазвичай витримує до 300-350 °C, тоді як колодки посиленого типу можуть працювати при температурах до 600-800 °C.
- Коефіцієнт тертя (µ): Для стандартних європейських колодок цей параметр зазвичай знаходиться в діапазоні від 0,3 до 0,4. Високопродуктивні варіанти часто мають коефіцієнт тертя між 0,45 і 0,6, що сприяє скороченню гальмівного шляху.