Рульова рейка abarth ritmo
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з демпфером рульового керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб / додаткова інформація:
без амортизатора рульового керування
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M12x1.5
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з демпфером рульового керування
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12x1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
55
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
17
-
Кількість обертів керма:
4
-
Режим роботи:
ручний
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Розмір нарізі:
M14x1.0
-
Найбільша довжина [мм]:
730
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.2
-
Кількість зубців вхідного штока:
17
-
Режим роботи:
ручний
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Розмір нарізі:
M12x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Режим роботи:
ручний
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M12x1.5
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 135
-
Найбільша довжина [мм]:
1.020, 1 020
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12x1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
55
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
17
-
Кількість обертів керма:
4
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
З’єднувальна нарізь:
M12x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина 1 [мм]:
1.025, 1 025
-
для виробника рульового механізму:
TRW
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина 1 [мм]:
1.025, 1 025
-
для виробника рульового механізму:
TRW
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Новий компонент