Рульова рейка ferrari, якісні та надійні рульова рейка на ferrari за доступною ціною
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
Без датчика
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Колір:
сірий
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Колір:
сірий
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Колір:
сірий
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Обмеження виробника:
ZF
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Колір:
сірий
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника рульового механізму:
TRW
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
1/2'' - 20 UNF
-
Висота вхідного штока [мм]:
31
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 130
-
Найбільша довжина [мм]:
1.285, 1 285
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
1/2'' - 20 UNF
-
Висота вхідного штока [мм]:
31
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3.5
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Ліво-/правосторонній рух:
для лівостороннього руху
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
1/2'' - 20 UNF
-
Висота вхідного штока [мм]:
31
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic