Насос гідропідсилювача керма vw passat b5 (3b2) 1.9 tdi
Сортувати за
NTY SPW-VW-017 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Шківи: без багаторучкового ремінного шківа
- Обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 110
- Заводський номер: SPW-VW-017
- Вага брутто [кг]: 1.74
- Вага нетто [г]: 1.600, 1 600
DRI 715520012 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Профіль маточини: Triangle
- Обмеження виробника: Hub Height 98mm
- Тиск [бар]: 100, 110
- для виробника механізму рульового керування: ZF/Saginaw/KYB
- Вага нетто [кг]: 1.7
ESEN SKV 10SKV220 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Вага [кг]: 1.84
- Робочий тиск [бар]: 100
- Об’єм подачі [л/год]: 70
TRW JPR155 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Форма перехідника: трикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 120
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 80
- Діаметр з’єднання впускної труби [мм]: 16
- Відстань від перехідника до насоса [мм]: 32
- Кількість кріпильних отворів на перехіднику: 3
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M16x2
- Дотримуватися технічних характеристик
BOSCH K S01 000 480 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип насоса: лопатевий насос
- Тиск [бар]: 110
- Ø окружності центрів отворів [мм]: 50
- Змінна частина
MEYLE 114 631 0007 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Обмеження виробника: ZF
- Робочий тиск [бар]: 110
- Нова деталь без застави
BOSCH K S00 000 510 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип насоса: лопатевий насос
- Тиск [бар]: 110
- Ø окружності центрів отворів [мм]: 50
![030145157D VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування 030145157D VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування](/storage/base/no-image.jpg)
VW 030145157D Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Форма перехідника: трикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: KAYABA
- Тиск [бар]: 80
- Кількість входів/виходів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 80
- Діаметр з’єднання впускної труби [мм]: 16
- Відстань від перехідника до насоса [мм]: 32
- Діаметр точок кріплення [мм]: 8
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
- Змінна частина
RIDEX 12H0003 Насос гідропідсилювача керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Шківи: без ремінного шківа
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без ременя
- Форма перехідника: трикутний
- Тиск [бар]: 120
- Відстань від перехідника до насоса [мм]: 32
![8D0 145 156 KV VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування 8D0 145 156 KV VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування](/storage/base/no-image.jpg)
VW 8D0 145 156 KV Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Форма перехідника: трикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Тиск [бар]: 110
- Діаметр з’єднання впускної труби [мм]: 16
- Відстань від перехідника до насоса [мм]: 32
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M16x2
- Дотримуватися технічних характеристик
![8D0 145 156 KX VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування 8D0 145 156 KX VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування](/storage/base/no-image.jpg)
VW 8D0 145 156 KX Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Новий компонент
![8D0 145 177 Q VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування 8D0 145 177 Q VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування](/storage/base/no-image.jpg)
VW 8D0 145 177 Q Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Форма перехідника: трикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Тиск [бар]: 120
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 80
- Діаметр з’єднання впускної труби [мм]: 16
- Відстань від перехідника до насоса [мм]: 32
- Кількість кріпильних отворів на перехіднику: 3
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M16x2
- Дотримуватися технічних характеристик
VAG 8D0145156T Насос гідропідсилювача керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Шківи: без ремінного шківа
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без ременя
- Тип насоса: лопатевий насос
- Форма перехідника: трикутний
- Вага [кг]: 1.5370, 1.622
- для номера OE: 8D0 145 156 T
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 128
- Ширина [мм]: 100
- Висота [мм]: 107
- Тиск [бар]: 110
- Новий компонент
- Дотримуватися вказівок виробника ТЗ
- Дотримуватися вказівок з монтажу
- Враховувати місткість системи
VAG 8D0145156TX Насос гідропідсилювача керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Шківи: без ремінного шківа
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без ременя
- Тип насоса: лопатевий насос
- Форма перехідника: трикутний
- Вага [кг]: 1.6020, 1.622
- для номера OE: 8D0 145 156 T
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 128
- Ширина [мм]: 100
- Висота [мм]: 107
- Тиск [бар]: 110
- Новий компонент
- Дотримуватися вказівок виробника ТЗ
- Дотримуватися вказівок з монтажу
- Враховувати місткість системи
LGK LGK037081137 Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тиск [бар]: 120
- для виробника механізму рульового керування: ZF
![8D0145155Q VAG Гідравлічний насос, механізм рульового керування 8D0145155Q VAG Гідравлічний насос, механізм рульового керування](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 8D0145155Q Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Спосіб монтажу: закріплено болтами / шурупами
- Тип кріплення: триточкове кріплення
- Обмеження виробника: ZF
![8D0145156L VAG Насос гідропідсилювача керма 8D0145156L VAG Насос гідропідсилювача керма](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 8D0145156L Насос гідропідсилювача керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Спосіб монтажу: закріплено болтами / шурупами
- Тип кріплення: триточкове кріплення
- Обмеження виробника: ZF
![3B0422154G VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування 3B0422154G VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування](/storage/base/no-image.jpg)
VW 3B0422154G Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Шківи: без ремінного шківа
- Форма перехідника: трикутний
- Нова деталь без застави
![1J0422152A VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування 1J0422152A VW Гідравлічний насос, механізм рульового керування](/storage/base/no-image.jpg)
VW 1J0422152A Гідравлічний насос, механізм рульового керування
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- Форма перехідника: трикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: KAYABA
- Тиск [бар]: 100
- Кількість входів/виходів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 80
- Діаметр з’єднання впускної труби [мм]: 16
- Відстань від перехідника до насоса [мм]: 32
- Діаметр точок кріплення [мм]: 8
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
- Змінна частина