Підвіска та рульове ferrari 208/308 coupe
-
Сторона монтажу:
Передній міст
-
Тип амортизатора:
тиск газу
-
Конструкція амортизатора:
Амортизаційна стійка
-
Система амортизаторів:
двотрубний
-
Спосіб кріплення амортизатора:
верхній стрижень, нижня скоба
В наявності: 2
Поставка: 2-10 Дні
Відправка: 28.06 - 12.07
-
Сторона монтажу:
передня вісь, двосторонньо, знизу
-
Тип руля:
Поперечний важіль
-
Вага [кг]:
2.04
В наявності: 14
Поставка: 5 Дні
Відправка: 03.07
В наявності: 14
Поставка: 2-10 Дні
Відправка: 28.06 - 12.07
-
Сторона монтажу:
Задній міст
-
Ширина [мм]:
140
-
Внутрішній діаметр [мм]:
105
-
Зовнішній діаметр [мм]:
160
-
Сторона монтажу:
праворуч знизу
-
Матеріал:
Листова сталь
-
Тип руля:
Поперечний важіль
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без шарніра незалежної підвіски / поворотного важеля
-
Кількість отворів:
3
-
Вага [г]:
2.040, 2 040
-
Виконання фільтра:
Прямоточний фільтр
-
Ø фланця [мм]:
12
-
Виконання фільтра:
Прямоточний фільтр
-
Ø фланця [мм]:
12
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
1/2'' - 20 UNF
-
Висота вхідного штока [мм]:
31
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3
-
Виконання фільтра:
Фільтр, що накручується
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
зі зворотним клапаном
-
Висота [мм]:
146.5
-
Розмір нарізі:
3/4-16 UNF
-
Зовнішній діаметр [мм]:
96
-
Зовнішній діаметр 1 [мм]:
98.5
-
Зовнішній діаметр 2 [мм]:
72
-
Внутрішній діаметр 1 [мм]:
62
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Ліво-/правосторонній рух:
для лівостороннього руху
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
1/2'' - 20 UNF
-
Висота вхідного штока [мм]:
31
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3
-
Сторона монтажу:
Задній міст
-
Тип амортизатора:
тиск газу
-
Конструкція амортизатора:
Демпфер без пружинної опори
-
Система амортизаторів:
двотрубний
-
Спосіб кріплення амортизатора:
нижній отвір, верхній отвір
-
Сторона монтажу:
Задній міст
-
Тип амортизатора:
тиск газу
-
Система амортизаторів:
двотрубний
-
Сторона монтажу:
Передній міст
-
Тип амортизатора:
тиск газу
-
Конструкція амортизатора:
Амортизаційна стійка
-
Система амортизаторів:
двотрубний
-
Спосіб кріплення амортизатора:
верхній стрижень, Нижня пластина
-
Зовнішній діаметр амортизаційної стійки [мм]:
50
-
Сторона монтажу:
Задній міст
-
Тип амортизатора:
тиск газу
-
Конструкція амортизатора:
Демпфер без пружинної опори
-
Система амортизаторів:
двотрубний
-
Спосіб кріплення амортизатора:
нижній отвір, верхній отвір
В наявності: 10
Поставка: 2-10 Дні
Відправка: 28.06 - 12.07
-
Сторона монтажу:
Передній міст
-
Тип амортизатора:
Тиск масла
-
Конструкція амортизатора:
Телескопічний амортизатор
-
Система амортизаторів:
двотрубний, встановлюваний/перевстановлюваний
-
Спосіб кріплення амортизатора:
нижня скоба
-
макс. довжина [мм]:
386
-
мін. довжина [мм]:
311
-
Сторона монтажу:
Передній міст
-
Тип амортизатора:
тиск газу
-
Конструкція амортизатора:
Амортизаційна стійка
-
Система амортизаторів:
двотрубний
-
Спосіб кріплення амортизатора:
верхній стрижень, Нижня пластина
-
Зовнішній діаметр амортизаційної стійки [мм]:
50