Рульова рейка audi a3 (8v1, 8vk) 1.6 tdi
Сортувати за
DRI 717521538 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.272, 1 272
- Найбільша довжина [мм]: 1 272
- для виробника механізму рульового керування: VWAG
- для виробника рульового механізму: VWAG
- Висота вхідного штока [мм]: 57
- Кількість обертів керма: 2.8
- Вага нетто [кг]: 12
AUDI 1K1 423 051 CL Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Хід [мм]: 161
- Найбільша довжина [мм]: 1.273, 1 273
- Дотримуватися технічних характеристик
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
VAG 1K1423051CN Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
BOSCH K S01 004 201 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
DEPA A1049 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Змінна частина
DEPA A590 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Змінна частина
VAG 5Q1423056 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
VAG 5Q1423056A Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
VAG 5Q1423056AX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
VAG 5Q1423056C Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
VAG 5Q1423056CX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
VAG 5Q1423056X Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
ELSTOCK 17-1928R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з динамічним керуванням
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.270, 1 270
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 57
- Кількість обертів керма: 2.1
- Вага нетто [кг]: 11.5
BOSCH K S01 004 40B Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
- Рік виробництва після: 03.2017
- Рік виробництва до: 07.2018
BOSCH K S01 004 237 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
BOSCH K S01 004 40X Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Змінна частина
- Рік виробництва після: 03.2017
- Рік виробництва до: 07.2018
BOSCH K S01 004 238 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
- Рік виробництва після: 03.2017
- Рік виробництва до: 07.2018
BOSCH K S01 004 038 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
AUDI 5Q1 423 055 G Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
AUDI 5Q1 423 051 AD Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- для виробника механізму рульового керування: ZF