Рульова рейка audi a8 d3 (4e2, 4e8) s8 quattro
Сортувати за
SHAFTEC PR10917 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
CITROËN 1611713680 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кабелю
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту, Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
- Вага [кг]: 12.7000
- Обмеження виробника: JTEKT
- Новий компонент
- з програмуванням
SPIDAN 52403 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
SPIDAN 52404 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Без датчика
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
BOSCH K S00 000 959 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
BOSCH K S01 002 334 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Змінна частина
SHAFTEC PR1114 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 1.082, 1 082
- Положення/градус: 6
- Розмір нарізі поперечної рульової тяги: M16 x 1.5
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 25
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M14/M16
- Кількість обертів керма: 2.7
LAUBER 66.0025 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Змінна частина
- Рік виробництва після: 09.2007
- Рік виробництва до: 08.2008
BOSCH K S01 000 929 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Змінна частина