Рульова рейка bmw 3 (e36) 318 i
Сортувати за
BMW 32131096280 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 4.9800
- Обмеження виробника: ZF
- Технологія з’єднання: verzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 980
- альтернативний ремонтний комплект: JRP109
- Діаметр фіксатора [мм]: 17.5
- Довжина зовні [мм]: 102
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 43
- Зовнішня нарізь 1 [мм]: M14 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 235
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
BMW 32131096240 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 4.9800
- Обмеження виробника: ZF
- Технологія з’єднання: verzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 980
- альтернативний ремонтний комплект: JRP109
- Діаметр фіксатора [мм]: 17.5
- Довжина зовні [мм]: 102
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 43
- Зовнішня нарізь 1 [мм]: M14 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 235
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
CITROËN 1611713680 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кабелю
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту, Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
- Вага [кг]: 12.7000
- Обмеження виробника: JTEKT
- Новий компонент
- з програмуванням
BOSCH K S00 002 001 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва після: 03.1993
BMW 1 096 025 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Новий компонент
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
BMW 1 141 609 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Новий компонент
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
BOSCH K S01 001 833 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
- Рік виробництва після: 03.1993
BOSCH K S00 000 848 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Рік виробництва після: 03.1993
BOSCH K S01 000 818 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
- Рік виробництва після: 03.1993