Рульова рейка bmw 3 (f30, f80)
-
Режим роботи:
Електронні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Обмеження виробника:
Always Cross by OE
-
Довжина [мм]:
1.194, 1 194
-
Найбільша довжина [мм]:
1 194
-
Кількість кріпильних отворів:
4
-
для виробника механізму рульового керування:
TKP
-
для виробника рульового механізму:
TKP
-
Висота вхідного штока [мм]:
35
-
Вага нетто [кг]:
15
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
7.6958
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Кількість обертів керма:
2.7
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обмеження виробника:
TKP
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага [кг]:
13.4300
-
Специфікація:
xDrive. xDriverSport
-
Кількість обертів керма:
2.2
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага [кг]:
13.4300
-
Специфікація:
xDrive. xDriverSport
-
Кількість обертів керма:
2.2
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обмеження виробника:
TKP
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Кількість обертів керма:
2.7
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Кількість обертів керма:
2.7
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага [кг]:
14.0000
-
Кількість обертів керма:
2.7
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Вага [кг]:
17.0000
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою