Рульова рейка chevrolet cruze
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Найбільша довжина [мм]:
1 210
-
для виробника механізму рульового керування:
MANDO
-
для виробника рульового механізму:
MANDO
-
Висота вхідного штока [мм]:
102
-
Вага нетто [кг]:
8.1
В наявності: 3
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага [кг]:
6.1
-
Як на зображенні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1 210
-
для виробника механізму рульового керування:
MANDO
-
Висота вхідного штока [мм]:
102
-
Вага нетто [кг]:
8.1
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Електронні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1 210
-
для виробника механізму рульового керування:
MANDO
-
Висота вхідного штока [мм]:
102
-
Вага нетто [кг]:
8.1
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
Фланцеве кріплення
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Обмеження виробника:
MANDO
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
Довжина нарізі [мм]:
60, 55
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16 x 1.5
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1 210
-
для виробника механізму рульового керування:
MANDO
-
Висота вхідного штока [мм]:
102
-
Вага нетто [кг]:
8.1
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Положення/градус:
8
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
16mm
-
для виробника механізму рульового керування:
MANDO
-
Висота вхідного штока [мм]:
100
-
Кількість обертів керма:
2.5
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Сторона монтажу:
Передній міст
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма