Сайт знаходиться в розробці, ціни не актуальні, купівля товарів не можлива
+380 68 000 00 00
Замовити дзвінок Замовити дзвінок
Години роботи
пн-пт з 9-00 до 18-00
субота – з 9-00 до 14-00
неділя вихідний
Українська Українська

Оберіть свій автомобіль

Це допоможе прискорити вибір необхідних вам запчастин
CITROËN
C5
C5 II Break (RE_)
3.0 V6 (REXFUF)

Рульова рейка citroën c5 ii break (re_) 3.0 v6 (rexfuf)

Сортувати за

DRI 711520563 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
  • Довжина [мм]: 1.020, 1 020
  • Найбільша довжина [мм]: 1 020
  • для виробника механізму рульового керування: TRW
  • для виробника рульового механізму: TRW
  • Кількість обертів керма: 3.3
  • Вага нетто [кг]: 7.8
11 583.46грн.
В наявності: 2
Поставка: 5 Дні
Відправка: 08.07
4000FC CITROËN Рульовий механізм

CITROËN 4000FC Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
  • Змінна частина

DEPA A183 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Спосіб монтажу: Фланцеве кріплення
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
  • Обмеження виробника: ZF
  • Довжина [мм]: 1.015, 1.010, 1 015, 1 010
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16 x 1.5
  • Змінна частина
4000KQ CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

CITROËN 4000KQ Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
4000NX CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

CITROËN 4000NX Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Вага [кг]: 8.7900
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
A191 DEPA Рульовий механізм

DEPA A191 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обмеження виробника: TRW
  • Змінна частина

DEPA A196 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
  • Обмеження виробника: ZF
  • Довжина [мм]: 1.240, 1 240
  • Змінна частина
4000NC CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

CITROËN 4000NC Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Буквове позначення: 60DHGZ, 60DHLP
  • Дотримуватися технічних характеристик
1617932580 CITROËN Рульовий механізм

CITROËN 1617932580 Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Вага [кг]: 7.5500
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
4000FA CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

CITROËN 4000FA Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
4000FA PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

PEUGEOT 4000FA Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
4000GV CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

CITROËN 4000GV Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
4000GV PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

PEUGEOT 4000GV Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
4000GW CITROËN Рульовий механізм

CITROËN 4000GW Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
  • Змінна частина
4000GW PEUGEOT Рульовий механізм

PEUGEOT 4000GW Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
  • Змінна частина
4000GX CITROËN Рульовий механізм

CITROËN 4000GX Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
  • Змінна частина
4000GX PEUGEOT Рульовий механізм

PEUGEOT 4000GX Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
  • Змінна частина
4000KQ PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

PEUGEOT 4000KQ Рульова рейка з гідропідсилювачем керма

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
  • ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
  • Технологія з’єднання: unverzahnt
  • Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
  • Довжина зовні [мм]: 115
  • Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
  • Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
  • Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
  • Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
  • Довжина осьового шарніра [мм]: 115
  • Висота вхідного штока [мм]: 95
  • Дотримуватися технічних характеристик
4000LV PEUGEOT Рульовий механізм

PEUGEOT 4000LV Рульовий механізм

  • Режим роботи: електро-гідравлічний
  • Форма: Плоский
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
  • з можливістю регулювання: не регульований
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: зі сполучною штангою, без кулькового шарніра, з аксіальним зчленуванням
  • Вага [кг]: 8.8040
  • для номера OE: 4000LV
  • Буквове позначення: 60DHLD
4000LZ CITROËN Рульовий механізм

CITROËN 4000LZ Рульовий механізм

  • Режим роботи: Гідравлічні
  • Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
  • Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
  • Вага [кг]: 8.8040
  • Змінна частина
🚚 Ви доставляєте запчастини на замовлення?
У нас Ви знайдете широкий асортимент оригінальних запчастин та аналогів для іномарок з різних категорій. Менеджери інтернет магазину допоможуть підказати та підібрати потрібну запчастину, саме для Вашого авто
🎯 Конкурентні переваги компанії
Для зручності клієнтів ми заздалегідь надішлемо Вам фото деталей. У своїй роботі ми завжди шукаємо найбільш зручні та вигідні для клієнта рішення, а не «ідеальні». У своїй роботі ми використовуємо оригінальні каталоги та пропонуємо реквізити, перевірені за номером кузова, намагаємося використовувати накопичений досвід роботи з клієнтом.