Рульова рейка citroën c5 ii break (re_) 3.0 v6 (rexfuf)
Сортувати за
DRI 711520563 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.020, 1 020
- Найбільша довжина [мм]: 1 020
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- для виробника рульового механізму: TRW
- Кількість обертів керма: 3.3
- Вага нетто [кг]: 7.8
![4000FC CITROËN Рульовий механізм 4000FC CITROËN Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000FC Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Змінна частина
DEPA A183 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Спосіб монтажу: Фланцеве кріплення
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 1.015, 1.010, 1 015, 1 010
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16 x 1.5
- Змінна частина
![4000KQ CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000KQ CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000KQ Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![4000NX CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000NX CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000NX Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 8.7900
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![A191 DEPA Рульовий механізм A191 DEPA Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
DEPA A191 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: TRW
- Змінна частина
DEPA A196 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 1.240, 1 240
- Змінна частина
![4000NC CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000NC CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000NC Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Буквове позначення: 60DHGZ, 60DHLP
- Дотримуватися технічних характеристик
![1617932580 CITROËN Рульовий механізм 1617932580 CITROËN Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 1617932580 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 7.5500
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![4000FA CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000FA CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000FA Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![4000FA PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000FA PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4000FA Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![4000GV CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000GV CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000GV Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![4000GV PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000GV PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4000GV Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![4000GW CITROËN Рульовий механізм 4000GW CITROËN Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000GW Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Змінна частина
![4000GW PEUGEOT Рульовий механізм 4000GW PEUGEOT Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4000GW Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Змінна частина
![4000GX CITROËN Рульовий механізм 4000GX CITROËN Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Змінна частина
![4000GX PEUGEOT Рульовий механізм 4000GX PEUGEOT Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4000GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Змінна частина
![4000KQ PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000KQ PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4000KQ Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.015, 1 015
- Довжина зовні [мм]: 115
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 95
- Внутрішня нарізь 1 [мм]: M16 x 1.5
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 332
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 115
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Дотримуватися технічних характеристик
![4000LV PEUGEOT Рульовий механізм 4000LV PEUGEOT Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4000LV Рульовий механізм
- Режим роботи: електро-гідравлічний
- Форма: Плоский
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- з можливістю регулювання: не регульований
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: зі сполучною штангою, без кулькового шарніра, з аксіальним зчленуванням
- Вага [кг]: 8.8040
- для номера OE: 4000LV
- Буквове позначення: 60DHLD
![4000LZ CITROËN Рульовий механізм 4000LZ CITROËN Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000LZ Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Вага [кг]: 8.8040
- Змінна частина