Рульова рейка citroën jumpy (vf7) 2.0 hdi 95
Сортувати за
DRI 711521096 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Найбільша довжина [мм]: 1 300
- Ø впускного отвору [мм]: 11
- Ø випускного отвору [мм]: 12
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 38
- Вага нетто [кг]: 7.8
![4000.TF PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000.TF PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4000.TF Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 7.9830
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.405, 1 405
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]: 11.1
- Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]: 12.1
- Дотримуватися технічних характеристик
- Змінна частина
![4001.R8 CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4001.R8 CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4001.R8 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 8.0250
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.405, 1 405
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]: 11.1
- Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]: 12.1
- Дотримуватися технічних характеристик
- Змінна частина
![4001.R8 PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4001.R8 PEUGEOT Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
PEUGEOT 4001.R8 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 8.0250
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.405, 1 405
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]: 11.1
- Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]: 12.1
- Дотримуватися технічних характеристик
- Змінна частина
DIPASPORT EPI102N Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- для виробника механізму рульового керування: ZF
DEPA A197 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Довжина нарізі [мм]: 60
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14 x 1.5, M16 x 1.5
- Змінна частина
![4000S0 CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 4000S0 CITROËN Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 4000S0 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип нарізі осьового шарніра: внутрішнє різьблення
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- для номера OE: 4000S0
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 190
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14 x 1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 276
- Висота вхідного штока [мм]: 40
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Дотримуватися технічних характеристик
BOSCH K S00 000 826 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
- Рік виробництва до: 01.2017
TMI SG01390 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Найбільша довжина [мм]: 1 300
- Ø впускного отвору [мм]: 11
- Ø випускного отвору [мм]: 12
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 38
- Вага нетто [кг]: 7.8
BOSCH K S01 000 796 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
- Змінна частина
- Рік виробництва до: 01.2017
TMI SG01391R Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.300, 1 300
- Найбільша довжина [мм]: 1 300
- Ø впускного отвору [мм]: 11
- Ø випускного отвору [мм]: 12
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 38
- Вага нетто [кг]: 7
SANDO SSB70144.1 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
CASCO CSB70144GS Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- для виробника маховика: PEUGEOT, FIAT, CITRO�N
![R9IAMB0005 JTEKT Рульовий механізм R9IAMB0005 JTEKT Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
JTEKT R9IAMB0005 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
- Рік виробництва до: 01.2017
![14 013 813 803 CITROËN Рульовий механізм 14 013 813 803 CITROËN Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
CITROËN 14 013 813 803 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
URW 30-74035 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
DIPASPORT EPI102R Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- для виробника механізму рульового керування: ZF
LGK OEM028078144 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- для виробника механізму рульового керування: ZF