Рульова рейка fiat premio
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб / додаткова інформація:
без амортизатора рульового керування
-
Вага [кг]:
3.3500
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
3.3800
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
206
-
Висота вхідного штока [мм]:
56
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14
-
Кількість зубців вхідного штока:
14
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
206
-
Висота вхідного штока [мм]:
56
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14
-
Кількість зубців вхідного штока:
14
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
3.5200
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
206
-
Висота вхідного штока [мм]:
56
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14
-
Кількість зубців вхідного штока:
14
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M12x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
206
-
Висота вхідного штока [мм]:
56
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14
-
Кількість зубців вхідного штока:
14
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
3.3500
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M12x1.5
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб / додаткова інформація:
без амортизатора рульового керування
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
3.3500
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M12x1.5
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з демпфером рульового керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
4.2500
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з демпфером рульового керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з демпфером рульового керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
5.1000
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M12x1.5
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Режим роботи:
ручний
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Розмір нарізі:
M12x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.025, 1 025
-
Режим роботи:
ручний
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без демпфера керування
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M12x1.5
-
Режим роботи:
ручний
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з демпфером рульового керування
-
Режим роботи:
ручний
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з демпфером рульового керування
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Розмір нарізі:
M12x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.030, 1 030
-
Висота вхідного штока [мм]:
56
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14
-
Кількість зубців вхідного штока:
14