Рульова рейка fiat punto (188_) 1.2 natural power
Сортувати за
NTY SPK-FT-001 Рульова рейка з EUR
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Варіанти обладнання: ELECT POWER STEERING
- Заводський номер: SPK-FT-001
- Вага брутто [кг]: 5.2
- Вага нетто [г]: 4.200, 4 200
KAMOKA 9120016 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без посиленого кермового механізму
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 1.035, 1 035
- Розмір нарізі осьового шарніра: M12x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 162
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Діаметр вхідного штока [мм]: 14.2
- Кількість зубців вхідного штока: 18
- Дотримуватися технічних характеристик
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без кермового механізму з електрич.підсилювачем
- Варіанти обладнання: S/SX
DRI 714520484 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Вага нетто [кг]: 4.9
TRW JRM463 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кулькового шарніра
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Кількість зубців вхідного штока: 26
- Дотримуватися технічних характеристик
- не для варіанта обладнання: S/SX Sporting
ELSTOCK 14-0483 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Вага нетто [кг]: 5.8
ELSTOCK 14-0484 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Вага нетто [кг]: 4.9
FIAT 46843299 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 4.5000
- Обмеження виробника: TRW
- Кількість зубців вхідного штока: 26
- Дотримуватися технічних характеристик
FIAT 51705417 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кулькового шарніра
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 0.0010
- Обмеження виробника: TRW
- Кількість зубців вхідного штока: 26
- Дотримуватися технічних характеристик
FIAT 46534834 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 1.027, 1 027
- Розмір нарізі осьового шарніра: M12x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 160
- Висота вхідного штока [мм]: 94
- Діаметр вхідного штока [мм]: 14.2
- Кількість зубців вхідного штока: 17
- Дотримуватися технічних характеристик
FIAT 46747626 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 6.4400
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 1.027, 1 027
- Розмір нарізі осьового шарніра: M12x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 160
- Висота вхідного штока [мм]: 94
- Діаметр вхідного штока [мм]: 14.2
- Кількість зубців вхідного штока: 17
- Дотримуватися технічних характеристик
FIAT 46534833 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 5.5000
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 1.035, 1 035
- Розмір нарізі осьового шарніра: M12x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 162
- Висота вхідного штока [мм]: 95
- Діаметр вхідного штока [мм]: 14.2
- Кількість зубців вхідного штока: 18
- Дотримуватися технічних характеристик
FIAT 46753991 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кулькового шарніра
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 5.2200
- Обмеження виробника: TRW
- Кількість зубців вхідного штока: 17
- Дотримуватися технічних характеристик
FIAT 46843301 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 6.0000
- Обмеження виробника: TRW
- Кількість зубців вхідного штока: 26
- Дотримуватися технічних характеристик
LENCO SGA044L Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без посиленого кермового механізму
LA.R.A. 190047 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Довжина1/Довжина2 [мм]: stroke= 130
- Найбільша довжина [мм]: 1.025, 1 025
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 386
- Розмір нарізі осьового шарніра: M12x1.5
- Висота вхідного штока [мм]: 94
- Діаметр вхідного штока [мм]: 14.1
- Кількість зубців вхідного штока: 26
SPIDAN 51544 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без посиленого кермового механізму
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
- Рік виробництва до: 12.2011
DIPASPORT EPI227N Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні, ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без посиленого кермового механізму
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Тип нарізі осьового шарніра: із зовнішнім різьбленням
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 1.030, 1 030
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 386
- Розмір нарізі осьового шарніра: M12x1.5
- Висота вхідного штока [мм]: 94
- Кількість зубців вхідного штока: 26
FIAT 51705416 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 1.5000
- Обмеження виробника: TRW
- Кількість зубців вхідного штока: 26
- Дотримуватися технічних характеристик
TRISCAN 8510 15408 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Додатковий виріб / додаткова інформація: без електромотора
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кулькового шарніра
- Кількість зубців: 17