Рульова рейка ford c-max (dm2) 1.6
Сортувати за
![1698389 FORD Рульовий механізм 1698389 FORD Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
FORD 1698389 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги, зі зняттям показань для датчика кута повороту
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Без датчика, з кермовими манжетами
- Вага [кг]: 8.0000
- Змінна частина
![1538790 FORD Рульовий механізм 1538790 FORD Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
FORD 1538790 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів з датчиком кута повороту на рульовій передачі
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 7.0000
- Обмеження виробника: TRW
- Дотримуватися технічних характеристик
DEPA A777 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Спосіб монтажу: Фланцеве кріплення
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Обмеження виробника: VISTEON, TRW
- Довжина [мм]: 1.290, 1 290
- Довжина нарізі [мм]: 50
- Змінна частина
![1698394 FORD Рульовий механізм 1698394 FORD Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
FORD 1698394 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з датчиком кута повороту на рульовій передачі
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 8.1300
- Обмеження виробника: TRW
- Дотримуватися технічних характеристик
DEPA A790 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: TRW
- Довжина [мм]: 1.290, 1 290
- Змінна частина
SHAFTEC PR1176 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 1.285, 1 285
- Положення/градус: 4
- Розмір нарізі поперечної рульової тяги: M16 x 1.5
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 100
- Кількість обертів керма: 2.8
TRW JRP845 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Дотримуватися технічних характеристик
TRW JRP846 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з датчиком кута повороту на рульовій передачі
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Дотримуватися технічних характеристик
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
![DSR2082L REMY Рульовий механізм DSR2082L REMY Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
REMY DSR2082L Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Вага [кг]: 6.2
- Як на зображенні
SHAFTEC PR1175 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 1.285, 1 285
- Положення/градус: 3
- Розмір нарізі поперечної рульової тяги: M16 x 1.5
- для виробника механізму рульового керування: FOMOCO
- Висота вхідного штока [мм]: 100
- Кількість обертів керма: 2.8