Рульова рейка ford courier
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
3.8200
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
193
-
Висота вхідного штока [мм]:
86
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі осьового шарніра:
Зовнішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
6.7000
-
Обмеження виробника:
VISTEON, WUELFRATH
-
Розмір нарізі:
10
-
Найбільша довжина [мм]:
1.196, 1 196
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
192
-
Висота вхідного штока [мм]:
33
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]:
16
-
Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]:
16
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі осьового шарніра:
Зовнішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
68.0000
-
Обмеження виробника:
VISTEON, WUELFRATH
-
Розмір нарізі:
10
-
Найбільша довжина [мм]:
1.196, 1 196
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
192
-
Висота вхідного штока [мм]:
33
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]:
16
-
Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]:
16
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі осьового шарніра:
Зовнішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
VISTEON, WUELFRATH
-
Розмір нарізі:
10
-
Найбільша довжина [мм]:
1.196, 1 196
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
192
-
Висота вхідного штока [мм]:
33
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]:
16
-
Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]:
16
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі осьового шарніра:
Зовнішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
VISTEON, WUELFRATH
-
Розмір нарізі:
10
-
Найбільша довжина [мм]:
1.196, 1 196
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
192
-
Висота вхідного штока [мм]:
33
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]:
16
-
Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]:
16
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
4.5000
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
193
-
Висота вхідного штока [мм]:
86
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
193
-
Висота вхідного штока [мм]:
86
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
закріплено болтами / шурупами
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
193
-
Висота вхідного штока [мм]:
86
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Вага нетто [кг]:
7
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1.198, 1 198
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
193
-
Висота вхідного штока [мм]:
86
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
193
-
Висота вхідного штока [мм]:
86
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Зовнішня нарізь [мм]:
M14x2
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
88
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
420
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14x2
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
193
-
Висота вхідного штока [мм]:
86
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.7
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
8
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Вага нетто [кг]:
7
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
8
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
8
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
8