Рульова рейка ford scorpio ii (gfr, ggr) 2.0 i
Сортувати за
FORD 95GB3503CD Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
FORD 6758092 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип нарізі осьового шарніра: Зовнішнє різьблення
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 60.2500
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 11
- Найбільша довжина [мм]: 1.295, 1 295
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 396
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14 x 2.0
- Довжина осьового шарніра [мм]: 188
- Висота вхідного штока [мм]: 61
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.2
- Кількість зубців вхідного штока: 40
- Дотримуватися технічних характеристик
FORD 1075748 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип нарізі осьового шарніра: Зовнішнє різьблення
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 8.2400
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 13.5
- Найбільша довжина [мм]: 1.314, 1 314
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 530
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16 x 1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 186
- Висота вхідного штока [мм]: 44
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Дотримуватися технічних характеристик
FORD 7292948 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип нарізі осьового шарніра: Зовнішнє різьблення
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 8.3000
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 13.5
- Найбільша довжина [мм]: 1.314, 1 314
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 530
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16 x 1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 186
- Висота вхідного штока [мм]: 44
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Дотримуватися технічних характеристик
FORD 1075751 Рульовий механізм
- Колір: сірий
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Вага [кг]: 8.8800
- Обмеження виробника: ZF
FORD 7292950 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Вага [кг]: 89.0000
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
STARTCAR SOR1283810 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- для виробника рульового механізму: ZF
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
SPIDAN 52064 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
SERCORE 13456 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Варіанти обладнання: Sin rosca en racores
- тільки у поєднанні з: Racores a presion, Sinfin corto
- Найбільша довжина [мм]: 1.300, 1 300
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 72.4
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.4
- Кількість зубців вхідного штока: 34
BOSCH K S01 001 819 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
- Змінна частина
FORD R95GB3503AD Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип нарізі осьового шарніра: Зовнішнє різьблення
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 13.5
- Найбільша довжина [мм]: 1.314, 1 314
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 530
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16 x 1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 186
- Висота вхідного штока [мм]: 44
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Дотримуватися технічних характеристик
BOSCH K S01 001 820 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Змінна частина
FORD 1075750 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Вага [кг]: 8.3000
- Змінна частина
CITROËN 1611713680 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кабелю
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту, Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
- Вага [кг]: 12.7000
- Обмеження виробника: JTEKT
- Новий компонент
- з програмуванням
BOSCH K S00 001 987 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
BOSCH K S00 001 988 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
FORD R85GB3503ED Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип нарізі осьового шарніра: Зовнішнє різьблення
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 11
- Найбільша довжина [мм]: 1.295, 1 295
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 396
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14 x 2.0
- Довжина осьового шарніра [мм]: 188
- Висота вхідного штока [мм]: 61
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.2
- Кількість зубців вхідного штока: 40
- Дотримуватися технічних характеристик
URW 30-76024 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Без датчика
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
RE-EX 503-00290 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Вага нетто [кг]: 9.6
MAPCO 29838 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Довжина [мм]: 1 313
- після капітального ремонту