Рульова рейка hyundai ix20
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Форма:
Зубчастий
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром, зі сполучною штангою, з аксіальним зчленуванням
-
для номера OE:
565001P500
В наявності: 10
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
14.0000
-
Режим роботи:
Електричних, ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Вага [кг]:
14.0000
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних, ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1 125
-
Висота вхідного штока [мм]:
166
-
Вага нетто [кг]:
6
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1 125
-
Висота вхідного штока [мм]:
166
-
Вага нетто [кг]:
5.9
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні, ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для організаційного номеру починаючи з:
WAT01529
-
Найбільша довжина [мм]:
1.117, 1 117
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1 125
-
Висота вхідного штока [мм]:
166
-
Вага нетто [кг]:
5.9
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Вага [г]:
5 850
-
Вага нетто [кг]:
5
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1 125
-
Висота вхідного штока [мм]:
166
-
Вага нетто [кг]:
6
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1 125
-
Висота вхідного штока [мм]:
166
-
Вага нетто [кг]:
5.9
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Форма:
Зубчастий
-
Одиниця вимірювання:
коробка
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з монтажним комплектом, з кульковим шарніром, зі сполучною штангою, з аксіальним зчленуванням
-
для номера OE:
565001P500
-
Специфікація:
En boite
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Найбільша довжина [мм]:
1.120, 1 120
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M16 x 1.5
-
для виробника механізму рульового керування:
MANDO
-
Висота вхідного штока [мм]:
165
-
Кількість обертів керма:
2.8
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1 125
-
Висота вхідного штока [мм]:
166
-
Вага нетто [кг]:
5.9