Рульова рейка hyundai ix35
NTY SPK-HY-002 Рульова рейка без гідропідсилювача керма
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з кульковим шарніром
- Заводський номер: SPK-HY-002
- Вага нетто [г]: 7.800, 7 800
SASIC 7376025 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Форма: Зубчастий
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з кульковим шарніром, зі сполучною штангою, з аксіальним зчленуванням
- для номера OE: 565002S000
Показати більше цін
ELSTOCK 14-1842 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.088, 1 088
- Найбільша довжина [мм]: 1 088
- для виробника механізму рульового керування: MANDO
- для виробника рульового механізму: MANDO
- Висота вхідного штока [мм]: 144
- Вага нетто [кг]: 7
DRI 714521549 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.175, 1 175
- Найбільша довжина [мм]: 1 175
- для виробника механізму рульового керування: MANDO
- для виробника рульового механізму: MANDO
- Висота вхідного штока [мм]: 143
- Вага нетто [кг]: 8
KAMOKA 9120024 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1 127.6, 1.127.6
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Висота вхідного штока [мм]: 145
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.6
- Кількість зубців вхідного штока: 36
- Змінна частина
HYUNDAI 565002S000 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 14.0000
- Довжина [мм]: 1 127.6, 1 127.8, 1.127.8
- Змінна частина
HYUNDAI 565002S010 Рульовий механізм
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
DIPASPORT EPI016N Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні, керований електрично
- Матеріал: Біметал
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: з кульковим шарніром
- Найбільша довжина [мм]: 1.175, 1 175
- Вага [г]: 7 075
- для виробника механізму рульового керування: MANDO
- Вага нетто [кг]: 5
RIDEX 286S0819R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних, ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Довжина [мм]: 1.080, 1 080
- Висота вхідного штока [мм]: 143
Oyodo 70K0306-OYO Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Привод натяжних роликів: ручний
- Режим роботи шпинделя: ручний
JPN 70K0305-JPN Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Привод натяжних роликів: ручний
- Режим роботи шпинделя: ручний
DEPA M2103 Рульовий механізм
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Обмеження виробника: MANDO
- Довжина [мм]: 1.080, 1 080
- Довжина нарізі [мм]: 50
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16 x 1.5
- Кількість зубців вхідного штока: 36
- Змінна частина
DEPA M2116 Рульовий механізм
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Змінна частина
HYUNDAI 565002S001 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 14.0000
- Довжина [мм]: 1 127.6, 1.127.6
- Змінна частина
HYUNDAI 565002S090 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Вага [кг]: 14.0000
- Найбільша довжина [мм]: 1.075, 1 075
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
SPIDAN 52560 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Найбільша довжина [мм]: 1.075, 1 075
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
SPIDAN 54889 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Найбільша довжина [мм]: 1.160, 1 160
- Специфікація: 2.7 TURNS LOCK-LOCK
- Кількість обертів керма: 2.7
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
TMI SG03233R Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.175, 1 175
- Найбільша довжина [мм]: 1 175
- для виробника механізму рульового керування: MANDO
- для виробника рульового механізму: MANDO
- Висота вхідного штока [мм]: 143
- Вага нетто [кг]: 7.3
HYUNDAI 56500-2S091 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Вага [кг]: 14.0000
- Найбільша довжина [мм]: 1.075, 1 075
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування