Рульова рейка jaguar xj (x351)
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Найбільша довжина [мм]:
1.150, 1 150
-
Положення/градус:
1
-
Розмір нарізі поперечної рульової тяги:
M12
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
30
-
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
M14/M16
-
Кількість обертів керма:
2.5