Рульова рейка mercedes-benz clc-class
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.126, 1 126
-
Найбільша довжина [мм]:
1 126
-
Ø впускного отвору [мм]:
11
-
Ø випускного отвору [мм]:
11
-
Висота вхідного штока [мм]:
26
-
Вага нетто [кг]:
8.3
В наявності: 13
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.126, 1 126
-
Найбільша довжина [мм]:
1 126
-
Ø впускного отвору [мм]:
11
-
Ø випускного отвору [мм]:
11
-
Висота вхідного штока [мм]:
26
-
Вага нетто [кг]:
8.3
В наявності: 8
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
Депозит : 4 181.25грн.
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Довжина [мм]:
910
-
Ширина [мм]:
150
-
Висота [мм]:
250
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
Фланцеве кріплення
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Довжина нарізі [мм]:
75
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Тип нарізі осьового шарніра:
Зовнішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.126, 1 126
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
27
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
263
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
122
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Спосіб монтажу:
Фланцеве кріплення
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Довжина [мм]:
1.125, 1.130, 1 130, 1 125
-
Довжина нарізі [мм]:
75
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
-
Тип нарізі осьового шарніра:
Зовнішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.126, 1 126
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
27
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
263
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
122
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.126, 1 126
-
Найбільша довжина [мм]:
1 126
-
Ø впускного отвору [мм]:
11
-
Ø випускного отвору [мм]:
11
-
Висота вхідного штока [мм]:
26
-
Вага нетто [кг]:
8.3
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без кабелю
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту, Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
-
Вага [кг]:
12.7000
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
з програмуванням
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Дотримуватися технічних характеристик