Рульова рейка mercedes-benz glk-class
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Хід [мм]:
160
-
Найбільша довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
500
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
120
-
Висота вхідного штока [мм]:
57
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
12.2
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Хід [мм]:
160
-
Найбільша довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
500
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
120
-
Висота вхідного штока [мм]:
57
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
12.2
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Хід [мм]:
160
-
Найбільша довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
500
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
120
-
Висота вхідного штока [мм]:
57
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
12.2
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Хід [мм]:
160
-
Найбільша довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
500
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
120
-
Висота вхідного штока [мм]:
57
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
12.2
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Хід [мм]:
160
-
Найбільша довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
500
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
120
-
Висота вхідного штока [мм]:
57
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.6
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Діаметр точок кріплення [мм]:
12.2
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Найбільша довжина [мм]:
1.135, 1 135
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
10.00
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Хід [мм]:
160
-
Найбільша довжина [мм]:
1.429, 1 429
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]:
11
-
Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]:
11
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
11mm push-in ports
-
Найбільша довжина [мм]:
1.135, 1 135
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Вага нетто [кг]:
8
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без кабелю
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту, Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
-
Вага [кг]:
12.7000
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
з програмуванням
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
Найбільша довжина [мм]:
1 130
-
Ø впускного отвору [мм]:
11
-
Ø випускного отвору [мм]:
11
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
62
-
Вага нетто [кг]:
8.9
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
Без датчика
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Хід [мм]:
160
-
Найбільша довжина [мм]:
1.429, 1 429
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Діаметр гідравлічного роз’єму [мм]:
11
-
Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]:
11
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина