Рульова рейка mercedes-benz vito
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
Without 4-matic
-
Довжина [мм]:
1.305, 1 305
-
Найбільша довжина [мм]:
1 305
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Вага нетто [кг]:
10.8
В наявності: 4
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
Депозит : 11 150.00грн.
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина [мм]:
1.380, 1 380
-
Найбільша довжина [мм]:
1 380
-
для виробника механізму рульового керування:
TRW
-
для виробника рульового механізму:
TRW
-
Висота вхідного штока [мм]:
63
-
Розмір нарізі на вході:
M14
-
Розмір нарізі на виході:
M16
-
Кількість обертів керма:
3.3
-
Вага нетто [кг]:
11.7
В наявності: 6
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина 1 [мм]:
1.380, 1 380
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16
В наявності: 4
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Колір:
сірий
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
В наявності: 1
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
для виробника рульового механізму:
THYSSEN KRUPP
-
Заводський номер:
SPK-ME-002
-
Вага нетто [г]:
10.350, 10 350
В наявності: 1
Поставка: 3-4 Дні
Відправка: 03.06 - 07.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина [мм]:
1.380, 1 380
-
Найбільша довжина [мм]:
1 380
-
для виробника механізму рульового керування:
TRW
-
для виробника рульового механізму:
TRW
-
Висота вхідного штока [мм]:
63
-
Розмір нарізі на вході:
M14
-
Розмір нарізі на виході:
M16
-
Кількість обертів керма:
3.3
-
Вага нетто [кг]:
11.7
В наявності: 1
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
Депозит : 5 575.00грн.
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
Without 4-matic
-
Довжина [мм]:
1.305, 1 305
-
Найбільша довжина [мм]:
1 305
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Вага нетто [кг]:
10.8
В наявності: 12
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
THYSSEN KRUPP
-
Найбільша довжина [мм]:
1.467, 1 467
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
305
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
285
-
Висота вхідного штока [мм]:
66
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
54
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.460, 1 460
-
Розмір нарізі:
M16