Рульова рейка mini mini convertible (r52)
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Довжина [мм]:
985
-
Найбільша довжина [мм]:
985
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
45
-
Розмір нарізі на вході:
M14
-
Розмір нарізі на виході:
M16
-
Кількість обертів керма:
2.5
-
Вага нетто [кг]:
6.1
В наявності: 3
Поставка: 5 Дні
Відправка: 28.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Довжина [мм]:
985
-
Найбільша довжина [мм]:
985
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
45
-
Розмір нарізі на вході:
M14
-
Розмір нарізі на виході:
M16
-
Кількість обертів керма:
2.5
-
Вага нетто [кг]:
6.1
В наявності: 5
Поставка: 5 Дні
Відправка: 28.06
Депозит : 9 413.55грн.
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Довжина [мм]:
980
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
985
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Довжина [мм]:
982
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Довжина [мм]:
982
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
ZF
-
Довжина [мм]:
982
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
980
-
Розмір нарізі:
M12
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Довжина [мм]:
982
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Довжина [мм]:
982
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без кулькового шарніра, без кутового шарніра
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
для виробника маховика:
BMW, MINI