Рульова рейка nissan interstar
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
В наявності: 5
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Найбільша довжина [мм]:
1 242
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
для виробника рульового механізму:
SMI
-
Висота вхідного штока [мм]:
81
-
Кількість обертів керма:
3.5
-
Вага нетто [кг]:
11.4
В наявності: 7
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
Депозит : 5 575.00грн.
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Висота вхідного штока [мм]:
81
-
Кількість обертів керма:
3.5
-
Вага нетто [кг]:
11.4
В наявності: 11
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Колір:
сірий
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Обмеження виробника:
SMI
В наявності: 5
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з гідравлічним підсилювачем керма
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
155
-
Найбільша довжина [мм]:
1.247, 1 247
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
Висота вхідного штока [мм]:
82
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
155
-
Найбільша довжина [мм]:
1.247, 1 247
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
Висота вхідного штока [мм]:
82
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
155
-
Найбільша довжина [мм]:
1.247, 1 247
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
Висота вхідного штока [мм]:
82
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.242, 1 242
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
83
-
Виключення виробника:
TRW
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
155
-
Найбільша довжина [мм]:
1.247, 1 247
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
Висота вхідного штока [мм]:
82
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Хід [мм]:
155
-
Найбільша довжина [мм]:
1.247, 1 247
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
660
-
Висота вхідного штока [мм]:
82
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Змінна частина