Рульова рейка opel ampera
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Режим роботи:
Електронні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електронні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Обмеження виробника:
Always Cross by OE, AHT
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
Найбільша довжина [мм]:
1 205
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
115
-
Кількість обертів керма:
2.8
-
Вага нетто [кг]:
14
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Найбільша довжина [мм]:
1.210, 1 210
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою