Рульова рейка opel astra f classic saloon (t92) 1.6 i (f19, m19)
Сортувати за
GENERAL RICAMBI OP4036 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина 1 [мм]: 745
DRI 712520260 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 860
- Найбільша довжина [мм]: 860
- для виробника механізму рульового керування: SAGINAW
- для виробника рульового механізму: SAGINAW
- Кількість обертів керма: 3.5
- Вага нетто [кг]: 6.8
SNRA SOR1627500 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Довжина [мм]: 860
- для виробника рульового механізму: SAGINAW
![900216 OPEL Рульовий механізм 900216 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900216 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: SAGINAW
- Параметр: Plain pinion
- Змінна частина
![900265 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 900265 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900265 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
![900283 OPEL Рульовий механізм 900283 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900283 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: сталь
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Обмеження виробника: SAGINAW
- Діаметр 1 [мм]: 36
- Ø впускного отвору [мм]: 18
- Ø випускного отвору [мм]: 16
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
![90374067 OPEL Рульовий механізм 90374067 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 90374067 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- Обмеження виробника: Saginaw Steering
- Найбільша довжина [мм]: 735
- Діаметр з’єднання напірного трубопроводу [мм]: 16
- Діаметр вхідного штока [мм]: 26
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: 18
![900059 OPEL Рульовий механізм 900059 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900059 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: алюміній
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Варіанти обладнання: 2.75 REV
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 50
![900272 OPEL Рульовий механізм 900272 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900272 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: алюміній
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Варіанти обладнання: 3.25 REV
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 50
![900274 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 900274 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900274 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: алюміній
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 840
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 840
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 35
- Висота вхідного штока [мм]: 35
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
- Дотримуватися технічних характеристик
- Змінна частина
![900338 OPEL Рульовий механізм 900338 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900338 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: алюміній
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Варіанти обладнання: 2.75 REV
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 50
![900267 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 900267 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900267 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
![900257 OPEL Рульовий механізм 900257 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900257 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: сталь
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Обмеження виробника: ZF
- Діаметр [мм]: 36
![900258 OPEL Рульовий механізм 900258 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900258 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: сталь
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Обмеження виробника: SAGINAW
- Діаметр 1 [мм]: 36
- Ø впускного отвору [мм]: 18
- Ø випускного отвору [мм]: 16
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
![900223 OPEL Рульовий механізм 900223 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900223 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
![900264 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 900264 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900264 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Матеріал: алюміній
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 840
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 840
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 35
- Висота вхідного штока [мм]: 35
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
- Дотримуватися технічних характеристик
- Змінна частина
![900269 OPEL Рульовий механізм 900269 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900269 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: ZF
- Параметр: Plain pinion
- Кількість обертів керма: 3.3
- Змінна частина
![900346 OPEL Рульовий механізм 900346 OPEL Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900346 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
![900256 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 900256 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900256 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Найбільша довжина [мм]: 735
- Діаметр з’єднання напірного трубопроводу [мм]: 16
- Висота вхідного штока [мм]: 26
- Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]: 18
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: 16
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: 18
- Дотримуватися технічних характеристик
![900381 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 900381 OPEL Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
OPEL 900381 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Найбільша довжина [мм]: 735
- Діаметр з’єднання напірного трубопроводу [мм]: 16
- Висота вхідного штока [мм]: 26
- Діаметр з’єднання відвідного трубопроводу [мм]: 18
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: 16
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: 18
- Дотримуватися технічних характеристик