Рульова рейка peugeot 205
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Форма:
Зубчастий
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром, зі сполучною штангою, з аксіальним зчленуванням
-
для номера OE:
400023
В наявності: 3
Поставка: 5 Дні
Відправка: 17.06
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Форма:
Плоский
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з кульковим шарніром, зі сполучною штангою, з аксіальним зчленуванням
-
для номера OE:
400042
В наявності: 10
Поставка: 5 Дні
Відправка: 17.06
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага нетто [кг]:
4.2
В наявності: 1
Поставка: 5 Дні
Відправка: 17.06
Депозит : 1 388.13грн.
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму
-
Тип нарізі осьового шарніра:
внутрішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
4.2800
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1 120
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
253
-
Висота вхідного штока [мм]:
61
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму
-
Тип нарізі осьового шарніра:
внутрішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
4.2800
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1 120
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
253
-
Висота вхідного штока [мм]:
61
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
для виробника рульового механізму:
TRW
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
5.1
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Довжина [мм]:
1.135, 1 135
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без робочого циліндра, кермовий механізм з підсилювачем
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA, ZF
-
Найбільша довжина [мм]:
1.120, 1 120
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
253
-
Висота вхідного штока [мм]:
24.7
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.3
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
M14X1.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з робочим циліндром, кермовий механізм з підсилювачем
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без робочого циліндра, кермовий механізм з підсилювачем
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA, ZF
-
Найбільша довжина [мм]:
1.120, 1 120
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
253
-
Висота вхідного штока [мм]:
24.7
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.3
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
M14X1.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без робочого циліндра, кермовий механізм з підсилювачем
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA, ZF
-
Найбільша довжина [мм]:
1.120, 1 120
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
253
-
Висота вхідного штока [мм]:
24.7
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.3
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
M14X1.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
без робочого циліндра, кермовий механізм з підсилювачем
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA, ZF
-
Найбільша довжина [мм]:
1.120, 1 120
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
253
-
Висота вхідного штока [мм]:
24.7
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.3
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
M14X1.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму
-
Тип нарізі осьового шарніра:
внутрішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1 120
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
253
-
Висота вхідного штока [мм]:
61
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі:
з внутрішнім різьбленням
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
з маточкою
-
Відстань між отворами 1 / відстань між отворами 2:
190mm
-
Довжина [мм]:
310
-
Розмір нарізі:
M16 x 1.50, M14 x 1.50
-
Найбільша довжина [мм]:
1.130, 1 130
-
Внутрішня нарізь [мм]:
M14 x 1.5mm FEMALE
-
Довжина 1 [мм]:
32
-
Довжина 2 [мм]:
60
-
Як на зображенні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для організаційного номеру починаючи з:
WAT01736
-
Розмір нарізі:
M14X1.5, M16x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.135, 1 135
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
для організаційного номеру починаючи з:
WAT01734
-
Розмір нарізі:
M14X1.5, M16x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
1.120, 1 120
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5