Рульова рейка peugeot 306 estate van (n_, 7_) 1.9 d
Сортувати за
PEUGEOT 4000T1 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: PSA
- Найбільша довжина [мм]: 525
- Висота вхідного штока [мм]: 80
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Дотримуватися технічних характеристик
PEUGEOT 4000W6 Рульова рейка без гідропідсилювача керма
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Вага [кг]: 5.5600
- Обмеження виробника: PSA
- Найбільша довжина [мм]: 673
- Висота вхідного штока [мм]: 78
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Дотримуватися технічних характеристик
PEUGEOT 4000V4 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: PSA, TRW
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.200, 1 200
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 190
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 291
- Висота вхідного штока [мм]: 41
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M14X1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
PEUGEOT 4000S2 Рульова рейка без гідропідсилювача керма
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без посиленого кермового механізму
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: PSA
- Найбільша довжина [мм]: 1.172, 1 172
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 190
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14X1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 280
- Висота вхідного штока [мм]: 61
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Дотримуватися технічних характеристик
PEUGEOT 4000N2 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип нарізі осьового шарніра: внутрішнє різьблення
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: PSA, ZF
- Розмір нарізі: 12
- З’єднувальна нарізь: M16x1.5; M14x1.5
- Найбільша довжина [мм]: 940
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 320
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14 X 1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 122
- Висота вхідного штока [мм]: 30
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.3
- Кількість зубців вхідного штока: 40
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M14X1.5
- Дотримуватися технічних характеристик
PEUGEOT 4000V0 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: чотирикутний
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: PSA
- Найбільша довжина [мм]: 525
- Висота вхідного штока [мм]: 80
- Діаметр вхідного штока [мм]: 16.5
- Дотримуватися технічних характеристик
SHAFTEC PR606 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 1.200, 1 200
- Положення/градус: 6
- Розмір нарізі поперечної рульової тяги: M14 x 1.5 (F)
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 40
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M14/M16
- Кількість обертів керма: 3.5
SHAFTEC MR192 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Найбільша довжина [мм]: 1.205, 1 205