Рульова рейка renault twingo
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина 1 [мм]:
1.160, 1 160
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14
В наявності: 1
Поставка: 5 Дні
Відправка: 05.06
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.152, 1 152
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
255
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
236
-
Висота вхідного штока [мм]:
95
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.152, 1 152
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
255
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
236
-
Висота вхідного штока [мм]:
95
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
TRW
-
Найбільша довжина [мм]:
1.152, 1 152
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
255
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
236
-
Висота вхідного штока [мм]:
95
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.7000
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.7250
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
Довжина [мм]:
1.160, 1 160
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.7250
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.8000
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.110, 1 110
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.9700
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.110, 1 110
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
із сенсором
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
6.1500
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI, JTEKT
-
Найбільша довжина [мм]:
1.180, 1 180
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Додатковий виріб/додаткова інформація 2:
із сенсором
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
KOYO, SMI, JTEKT
-
Найбільша довжина [мм]:
1.180, 1 180
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.9700
-
Обмеження виробника:
SMI
-
Найбільша довжина [мм]:
1.110, 1 110
-
для виробника механізму рульового керування:
SMI
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Сила вхідного струму [А]:
45
-
Новий компонент
-
з програмуванням
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем, для а/м з постійним співвідношенням рульового управління
-
Механізм рульового керування:
зі штангою з шарнірами, з поперечною рульовою тягою
-
Тип рульового механізму:
Рейковий кермовий механізм з однією провідною шестернею
-
Обмеження виробника:
JTEKT
-
Сила вхідного струму [А]:
45
-
Новий компонент
-
з програмуванням
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Сила вхідного струму [А]:
45
-
Новий компонент
-
з програмуванням
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Сила вхідного струму [А]:
45
-
Новий компонент
-
з програмуванням