Рульова рейка seat ateca
VAG 1K1423051CN Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 5Q1423056 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
VAG 5Q1423056A Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
VAG 5Q1423056AX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
VAG 5Q1423056C Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
VAG 5Q1423056CX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
VAG 5Q1423056X Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
GENERAL RICAMBI SEL019R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- для виробника рульового механізму: ZF
- після капітального ремонту
BOSCH K S01 004 202 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
LENCO SGA1399L Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
BOSCH K S01 004 237 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
BOSCH K S01 004 238 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
BOSCH K S01 004 038 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
SEAT 5Q1 423 051 S Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- для виробника механізму рульового керування: ZF
SEAT 5Q1 423 055 E Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- для виробника механізму рульового керування: ZF
ELSTOCK 17-1972 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.316, 1 316
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 58
- Кількість обертів керма: 2.8
- Вага нетто [кг]: 14
BLOCKSTEM SGE0041R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту