Рульова рейка skoda karoq
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Режим роботи:
Електричних
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
Специфікація:
Sinfin 2.2 vueltas
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Кількість обертів керма:
2.2
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Кількість обертів керма:
2.2
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Кількість обертів керма:
2.2
-
Режим роботи:
Електричних
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
Специфікація:
Sinfin 2.2 vueltas
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Режим роботи:
Електричних
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
Специфікація:
Sinfin 2.2 vueltas
-
для виробника механізму рульового керування:
ZF
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Механізм рульового керування:
без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електронні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.316, 1 316
-
для виробника рульового механізму:
ZF
-
Висота вхідного штока [мм]:
58
-
Кількість обертів керма:
2.8
-
Вага нетто [кг]:
14
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
12.2550
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
11.3980
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Вага [кг]:
11.3980
-
Режим роботи:
Електричних
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Кількість обертів керма:
2.7