Рульова рейка skoda octavia iii combi (5e5, 5e6) 1.5 tsi
Сортувати за
DRI 717521538 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.272, 1 272
- Найбільша довжина [мм]: 1 272
- для виробника механізму рульового керування: VWAG
- для виробника рульового механізму: VWAG
- Висота вхідного штока [мм]: 57
- Кількість обертів керма: 2.8
- Вага нетто [кг]: 12
![1K1423051CN VAG Рульова рейка 1K1423051CN VAG Рульова рейка](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 1K1423051CN Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
![K S01 004 201 BOSCH Рульовий механізм K S01 004 201 BOSCH Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
BOSCH K S01 004 201 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
![A1049 DEPA Рульовий механізм A1049 DEPA Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
DEPA A1049 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Змінна частина
DEPA A590 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Змінна частина
SERCORE 131171-1 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
![5Q1423056 VAG Рульовий механізм 5Q1423056 VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 5Q1423056 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
![5Q1423056A VAG Рульовий механізм 5Q1423056A VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 5Q1423056A Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
![5Q1423056AX VAG Рульовий механізм 5Q1423056AX VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 5Q1423056AX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
![5Q1423056C VAG Рульовий механізм 5Q1423056C VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 5Q1423056C Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Кількість обертів керма: 2.2
![5Q1423056CX VAG Рульовий механізм 5Q1423056CX VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 5Q1423056CX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
![5Q1423056X VAG Рульовий механізм 5Q1423056X VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 5Q1423056X Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Специфікація: Sinfin 2.2 vueltas
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17
ELSTOCK 17-1928R Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з динамічним керуванням
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.270, 1 270
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 57
- Кількість обертів керма: 2.1
- Вага нетто [кг]: 11.5
![K S01 004 40B BOSCH Рульовий механізм K S01 004 40B BOSCH Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
BOSCH K S01 004 40B Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
BOSCH K S01 004 237 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
![K S01 004 238 BOSCH Рульовий механізм K S01 004 238 BOSCH Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
BOSCH K S01 004 238 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
![K S01 004 038 BOSCH Рульовий механізм K S01 004 038 BOSCH Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
BOSCH K S01 004 038 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- Змінна частина
![5Q1 423 055 C SKODA Рульовий механізм 5Q1 423 055 C SKODA Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
SKODA 5Q1 423 055 C Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
![5Q1 423 055 E SKODA Рульовий механізм 5Q1 423 055 E SKODA Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
SKODA 5Q1 423 055 E Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги