Рульова рейка skoda superb ii (3t4) 1.8 tsi 4x4
Сортувати за
LIZARTE 06.80.5000 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Обмеження виробника: ZF GEN III
DRI 717521001 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Обмеження виробника: Generation III, Always Cross by OE
- Довжина [мм]: 1.270, 1 270
- Найбільша довжина [мм]: 1 270
- Кількість кріпильних отворів: 3
- для виробника механізму рульового керування: ZF
- для виробника рульового механізму: ZF
- Висота вхідного штока [мм]: 58
- Вага нетто [кг]: 15.4
VAG 1K1423051CN Рульова рейка
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 1K1423055E Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055H Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.0950
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VAG 1K1423055F Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.0950
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055FX Рульова рейка з EUR
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.2600
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055EX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VAG 1K1423055KX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- використання для ТЗ, випущених після: 02.2009
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2012
VAG 1K1423055MX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 15.4800
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- використання для ТЗ, випущених після: 02.2009
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2012
VAG 1K1423051ED Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- використання для ТЗ, випущених після: 02.2009
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2012
VAG 1K1423055K Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- використання для ТЗ, випущених після: 02.2009
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2012
VAG 1K1423055GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
VAG 1K1423051AN Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 14.8200
- Версія: Generation I
- використання для ТЗ, випущених після: 05.2003
- використання для ТЗ, випущених до: 02.2005
VAG 1K1423055M Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 15.3800
- Версія: Generation III
- Кількість кріпильних отворів: 3
- використання для ТЗ, випущених після: 02.2009
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2012
VAG 1K1423051EB Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 1K1423055JX Рульовий механізм
- Режим роботи: Електронні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 13.2600
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 1K1423055G Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Версія: Generation II
- Кількість кріпильних отворів: 4
- використання для ТЗ, випущених після: 03.2005
- використання для ТЗ, випущених до: 11.2008
BOSCH K S01 000 747 Рульовий механізм
- Режим роботи: Електричних
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для правостороннього розташування керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
- додаткові потрібні вироби див. у списку приладдя (№ арт.): see service info
- Змінна частина