Рульова рейка toyota verso
-
Режим роботи:
Електричних, ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Електричних, ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.105, 1 105
-
Найбільша довжина [мм]:
1 105
-
для виробника механізму рульового керування:
NSK
-
для виробника рульового механізму:
NSK
-
Висота вхідного штока [мм]:
48
-
Вага нетто [кг]:
7
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
механічний
-
для виробника механізму рульового керування:
NSK
-
для виробника маховика:
TOYOTA
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина [мм]:
1.090, 1 090
-
Довжина нарізі [мм]:
50
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 x 1.5
-
Кількість зубців вхідного штока:
8
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Змінна частина
-
Режим роботи:
Електричних, ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
ручний
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів з кермовим механізмом з електрич. підсилювачем
-
Новий компонент
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.105, 1 105
-
Найбільша довжина [мм]:
1 105
-
для виробника механізму рульового керування:
NSK
-
для виробника рульового механізму:
NSK
-
Висота вхідного штока [мм]:
48
-
Вага нетто [кг]:
6, 7
-
Режим роботи:
Електричних, ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 140
-
Найбільша довжина [мм]:
1.095, 1 095
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
503
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M16x1.5
-
Висота вхідного штока [мм]:
42
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.2
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3.3
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.105, 1 105
-
Найбільша довжина [мм]:
1 105
-
для виробника механізму рульового керування:
NSK
-
для виробника рульового механізму:
NSK
-
Висота вхідного штока [мм]:
48
-
Вага нетто [кг]:
6.7
-
Режим роботи:
Електричних, ручний
-
Режим роботи:
механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Колір:
сірий
-
Режим роботи:
Електричних
-
Гарантія:
Гарантія 2 роки
-
Режим роботи:
Електричних
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту