Рульова рейка vw jetta ii (19e, 1g2, 165) 1.8 syncro
Сортувати за
GENERAL RICAMBI WW4036 Рульова рейка (перероблена)
- Режим роботи: ручний
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Найбільша довжина [мм]: 1.290, 1 290
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14
GENERAL RICAMBI WW4037 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Найбільша довжина [мм]: 1.226, 1 226
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14
GENERAL RICAMBI WW9015 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Найбільша довжина [мм]: 1.270, 1 270
- для виробника рульового механізму: TRW
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14
FEBI BILSTEIN 07964 Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для номера OE: 191 419 063 B
- Кількість зубців: 40
- Вага [кг]: 3.303
MEYLE 116 080 9567 Рульовий механізм
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без посиленого кермового механізму
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кутового шарніра
- Нова деталь без застави
MAXGEAR 72-1160 Рульовий механізм
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без посиленого кермового механізму
- Нова деталь без застави
VAG 171419063B Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
VW 191422061MX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 548
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Кількість зубців вхідного штока: 36
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 191422061SX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 548
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Кількість зубців вхідного штока: 36
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 1H1422061 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Розмір нарізі: 8.6
- Найбільша довжина [мм]: 550
- Кількість кріпильних отворів: 2
- Висота вхідного штока [мм]: 25
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 22
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 357422061J Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW, ZF, XTR
- Довжина [мм]: 558
- Найбільша довжина [мм]: 558
- Висота вхідного штока [мм]: 25
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Кількість зубців вхідного штока: 36
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 357422061JX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW, ZF, XTR
- Довжина [мм]: 558
- Найбільша довжина [мм]: 558
- Висота вхідного штока [мм]: 25
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Кількість зубців вхідного штока: 36
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 191422061EX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 548
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18.5
- Кількість зубців вхідного штока: 36
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 191419063CX Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 522
- Висота вхідного штока [мм]: 30
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18
- Кількість зубців вхідного штока: 18
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 191419063C Рульовий механізм
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без аксіального зчленування
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: TRW
- Найбільша довжина [мм]: 522
- Висота вхідного штока [мм]: 30
- Діаметр вхідного штока [мм]: 18
- Кількість зубців вхідного штока: 18
- Дотримуватися технічних характеристик
VAG 191419063C Рульова рейка без гідропідсилювача керма
- Режим роботи: механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- для виробника механізму рульового керування: TRW
VAG 191419063CX Рульова рейка без гідропідсилювача керма
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Довжина [мм]: 1.220, 1 220
VAG 191419063B Рульова рейка без гідропідсилювача керма
- Режим роботи: ручний, механічний
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Вага [кг]: 0.9430
FACAR 540008 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: зубчастий вал рульового управління
- Обмеження виробника: ZF
- Довжина [мм]: 1.225, 1 225
- Параметр: 36 spline pinion
- Змінна частина
VAG 191422051 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: Для лівостороннього/правого керма
- для виробника механізму рульового керування: ZF