Рульова рейка vw lt 28-35 ii bus (2db, 2de, 2dk) 2.8 tdi
Сортувати за
DRI 711520370 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.475, 1 475
- Найбільша довжина [мм]: 1 475
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- для виробника рульового механізму: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 70
- Розмір нарізі на вході: M14
- Розмір нарізі на виході: M16
- Вага нетто [кг]: 12.7
![2D1422055EX VAG Рульовий механізм 2D1422055EX VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055EX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
![2D1422055A VAG Рульовий механізм 2D1422055A VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055A Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
![2D1422055GX VAG Рульовий механізм 2D1422055GX VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 13.4650
![2D1422055E VAG Рульовий механізм 2D1422055E VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055E Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 14.4480
![2D1422055G VAG Рульовий механізм 2D1422055G VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055G Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 12.8850
![2D1422055C VAG Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 2D1422055C VAG Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055C Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 12.8850
![2D1 422 055 E VW Рульовий механізм 2D1 422 055 E VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 E Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 G VW Рульовий механізм 2D1 422 055 G VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 G Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 GX VW Рульовий механізм 2D1 422 055 GX VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 A VW Рульовий механізм 2D1 422 055 A VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 A Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 C VW Рульовий механізм 2D1 422 055 C VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 C Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 EX VW Рульовий механізм 2D1 422 055 EX VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 EX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![SKSG-0530273 Stark Рульовий механізм SKSG-0530273 Stark Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
Stark SKSG-0530273 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- для організаційного номеру до: P 897105
SPIDAN 52141 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою
- Специфікація: 3.75 TURN LOCK-LOCK
- Кількість обертів керма: 3.75
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
SHAFTEC PR761 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Найбільша довжина [мм]: 1.475, 1 475
- Розмір нарізі поперечної рульової тяги: M15 X 1.5
- Висота вхідного штока [мм]: 70
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M12/M14
- Кількість обертів керма: 3.7
![DSR982L REMY Рульовий механізм DSR982L REMY Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
REMY DSR982L Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Відстань між отворами 1 / відстань між отворами 2: 95/305mm
- Довжина [мм]: 380
- Вага [кг]: 12.42
- Розмір нарізі: M16 x 1.50, M14 x 1.50
- Найбільша довжина [мм]: 1.465, 1 465
- Внутрішня нарізь [мм]: M16 x 1.5mm MALE
- Довжина 1 [мм]: 66
- Довжина 2 [мм]: 50
- Як на зображенні
BSG BSG 60-360-002 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Номер компонента: BSG 60-360-002
- Специфікація: 3.75 TURN LOCK-LOCK
- Змінна частина
- Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
MAPCO 29893/1 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: З фільтром, з аксіальним зчленуванням, з кермовими манжетами
- Гарантія: 3 роки гарантії
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- Довжина [мм]: 1.470, 1 470
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Новий компонент
- Розширена/спеціальна гарантія
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Код двигуна: AGK
- Тип транспортного засобу: LT35,LT28
- Розділення на блоки
RE-EX 503-00684 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Найбільша довжина [мм]: 1 475
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 70
- Розмір нарізі на вході: M14
- Розмір нарізі на виході: M16
- Вага нетто [кг]: 12.7