Рульова рейка vw lt 28-46 ii platform/chassis (2dc, 2df, 2dg, 2dl, 2dm) 2.5 sdi
Сортувати за
DRI 711520370 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.475, 1 475
- Найбільша довжина [мм]: 1 475
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- для виробника рульового механізму: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 70
- Розмір нарізі на вході: M14
- Розмір нарізі на виході: M16
- Вага нетто [кг]: 12.7
DRI 712520226 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без обмеження граничної швидкості
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кутового шарніра
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 695
- Найбільша довжина [мм]: 695
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- для виробника рульового механізму: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 70
- Розмір нарізі на вході: M14
- Розмір нарізі на виході: M16
- Вага нетто [кг]: 10.6
KAMOKA 9120028 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обмеження виробника: ZF
ELSTOCK 12-0226 Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без обмеження граничної швидкості
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кутового шарніра
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 695
- Найбільша довжина [мм]: 695
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- для виробника рульового механізму: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 70
- Розмір нарізі на вході: M14
- Розмір нарізі на виході: M16
- Вага нетто [кг]: 10.6
![2D1422055EX VAG Рульовий механізм 2D1422055EX VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055EX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
![2D1422055A VAG Рульовий механізм 2D1422055A VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055A Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
![2D1422055GX VAG Рульовий механізм 2D1422055GX VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 13.4650
![2D1422055E VAG Рульовий механізм 2D1422055E VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055E Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 14.4480
![2D1422055G VAG Рульовий механізм 2D1422055G VAG Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055G Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 12.8850
![2D1422055C VAG Рульова рейка з гідропідсилювачем керма 2D1422055C VAG Рульова рейка з гідропідсилювачем керма](/storage/base/no-image.jpg)
VAG 2D1422055C Рульова рейка з гідропідсилювачем керма
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Вага [кг]: 12.8850
![2D1 422 055 E VW Рульовий механізм 2D1 422 055 E VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 E Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 G VW Рульовий механізм 2D1 422 055 G VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 G Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 GX VW Рульовий механізм 2D1 422 055 GX VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 GX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![286S0346 RIDEX Рульовий механізм 286S0346 RIDEX Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
RIDEX 286S0346 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без обмеження граничної швидкості
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Найбільша довжина [мм]: 695
- для виробника механізму рульового керування: TRW
- Висота вхідного штока [мм]: 70
- Розмір нарізі на вході: M14
- Розмір нарізі на виході: M16
- Вага нетто [кг]: 10.6
DT Spare Parts 4.67850 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Механізм рульового керування: зі штангою з шарнірами
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Вага [г]: 12.500, 12 500
![SGI0021R BLOCKSTEM Рульовий механізм SGI0021R BLOCKSTEM Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
BLOCKSTEM SGI0021R Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Довжина [мм]: 1.460, 1 460
- Розмір нарізі: M16
![2D1 422 055 A VW Рульовий механізм 2D1 422 055 A VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 A Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 C VW Рульовий механізм 2D1 422 055 C VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 C Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
![2D1 422 055 EX VW Рульовий механізм 2D1 422 055 EX VW Рульовий механізм](/storage/base/no-image.jpg)
VW 2D1 422 055 EX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: Зубчастий
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: THYSSEN KRUPP
- Найбільша довжина [мм]: 1.467, 1 467
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 305
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16x1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 285
- Висота вхідного штока [мм]: 66
- Діаметр вхідного штока [мм]: 17.5
- Кількість зубців вхідного штока: 54
- Дотримуватися технічних характеристик
BSG BSG 90-360-002 Рульовий механізм
- Колір: сірий
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Номер компонента: BSG 90-360-002