Рульова рейка vw passat b5.5 (3b3) 2.8 4motion
Сортувати за
VAG 8E1422065G Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- для виробника механізму рульового керування: KOYO, ZF
VW 8D1422052KX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без кулькового шарніра
- Обмеження виробника: ZF
- Найбільша довжина [мм]: 1.030, 1 030
VW 8D1422072 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 8D1 422 072 Q Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 3B1 422 052 M Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- Тип нарізі осьового шарніра: внутрішнє різьблення
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: KOYO, ZF
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Найбільша довжина [мм]: 1.022, 1 022
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 34
- Відстань між кріпильними отворами [мм]: 510
- Розмір нарізі осьового шарніра: M14 x 1.5
- Довжина осьового шарніра [мм]: 15
- Діаметр вхідного штока [мм]: 19
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 4F1 422 065 P Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 4F1 422 065 R Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 4F1 422 066 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 8D1 422 071 Q Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: KOYO, ZF
- Технологія з’єднання: unverzahnt
- Довжина [мм]: 1.040, 1 040
- Найбільша довжина [мм]: 1.040, 1 040
- Довжина з’єднувальної частини [мм]: 34
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 8E1 422 065 L Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без клапанів
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 8E1 422 065 M Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без клапанів
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 8E1 422 066 N Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без клапанів
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 8E1 422 066 P Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без клапанів
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 8E1 422 066 Q Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: без клапанів
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: ZF
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 8H1 422 065 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів без активного кермового керування, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 4B1 422 065 T Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент
VW 4B1 422 066 D Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: KOYO, ZF
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 4B1 422 066 E Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом, для автомобілів без підсилювача рул. управління Servotronic, для автомобілів без демпфера керування
- ОНР: Інформації немає, звертайтеся до виробника!
- Обмеження виробника: KOYO, ZF
- Дотримуватися технічних характеристик
VW 4B1 422 066 F Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: з поперечною рульовою тягою, без штанги з шарнірами
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Новий компонент