Рульова рейка vw touareg
BOSCH K S00 000 915 Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з посиленим кермовим механізмом
- Механізм рульового керування: без штанги з шарнірами, без поперечної кермової тяги
LIZARTE 01.96.3550 Рульовий механізм
- Колір: сірий
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Специфікація: VER FOTOS
VAG 7E1422061P Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 7E1422061D Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Вага [кг]: 7.7200
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 7E1422061F Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- для виробника механізму рульового керування: ZF
VAG 7L6422061P Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422055P Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422062NX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Вага [кг]: 8.3300
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422061T Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Вага [кг]: 8.3300
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422062N Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Вага [кг]: 8.3300
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422061PX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422063C Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Вага [кг]: 8.7100
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422061TX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Ліво-/правостороннє рульове керування: для лівого керма
- Обладнання ТЗ: для автомобілів з підсилювачем рульового керування Servotronic
- Додатковий виріб/додаткова інформація 2: із сенсором
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Виконання з’єднання вхідного штока [мм]: не зубчастий
- Вага [кг]: 8.3300
- Обмеження виробника: TRW
- Хід [мм]: 152
- Найбільша довжина [мм]: 1.385, 1 385
- Довжина 1 [мм]: 1.390, 1 390
- для виробника рульового механізму: ZF
- Розмір нарізі осьового шарніра: M16
- Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу: M18x1.5
- Розмір нарізі з’єднання відвідної лінії: M16x1.5
VAG 7L6422061MX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 8.3100
VAG 7L6422062SX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 8.3100
VAG 7L6422062AX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 8.3100
VAG 7L6422061M Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
VAG 7L6422063BX Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 8.6950
VAG 7L6422062S Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 8.3100
VAG 7L6422062A Рульовий механізм
- Режим роботи: Гідравлічні
- Тип рульового механізму: Рейковий механізм повороту
- Вага [кг]: 8.3100