Сальник коленвала toyota celsior
-
Тип нарізання:
лівий кручення
-
Ширина [мм]:
8.5
-
Висота [мм]:
8.5
-
Внутрішній діаметр [мм]:
95
-
Зовнішній діаметр [мм]:
113
-
Конструкція радіального ущільнення вала:
A SL
В наявності: 5
Поставка: 5 Дні
Відправка: 31.05
-
Матеріал:
FPM (Флуор-Каутщук)
-
Тип нарізання:
праве кручення
-
Висота [мм]:
7
-
Внутрішній діаметр [мм]:
43
-
Зовнішній діаметр [мм]:
60
-
Конструкція радіального ущільнення вала:
AS
-
Тип нарізання:
праве кручення
-
Ширина [мм]:
7
-
Висота [мм]:
7
-
Внутрішній діаметр [мм]:
43
-
Зовнішній діаметр [мм]:
60
-
Конструкція радіального ущільнення вала:
A SL
-
Тип нарізання:
лівий кручення
-
Ширина [мм]:
8.5
-
Висота [мм]:
8.5
-
Внутрішній діаметр [мм]:
95
-
Зовнішній діаметр [мм]:
113
-
Конструкція радіального ущільнення вала:
A SL
-
Матеріал:
FPM (Флуор-Каутщук)
-
Тип нарізання:
лівий кручення
-
Висота [мм]:
8.5
-
Внутрішній діаметр [мм]:
95
-
Зовнішній діаметр [мм]:
113
-
Конструкція радіального ущільнення вала:
AS
-
Сторона монтажу:
З боку коробки передач
-
Розмір решітки:
7×38×50
-
Тип нарізання:
праве кручення
-
Ширина [мм]:
7
-
Висота [мм]:
7
-
Внутрішній діаметр [мм]:
43
-
Зовнішній діаметр [мм]:
60
-
Конструкція радіального ущільнення вала:
A SL
-
Сторона монтажу:
З боку коробки передач
-
Висота 1 [мм]:
7
-
Внутрішній діаметр [мм]:
27
-
Зовнішній діаметр 1 [мм]:
60
-
Внутрішній діаметр 1 [мм]:
42
-
Матеріал:
NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
-
Тип нарізання:
праве кручення
-
Висота [мм]:
8
-
Внутрішній діаметр [мм]:
38
-
Зовнішній діаметр [мм]:
50
-
Конструкція радіального ущільнення вала:
827S RD
-
Висота [мм]:
7
-
Внутрішній діаметр [мм]:
38
-
Зовнішній діаметр [мм]:
50