Сайт знаходиться в розробці, ціни не актуальні, купівля товарів не можлива
+380 68 000 00 00
Замовити дзвінок Замовити дзвінок
Години роботи
пн-пт з 9-00 до 18-00
субота – з 9-00 до 14-00
неділя вихідний
Українська Українська

Оберіть свій автомобіль

Це допоможе прискорити вибір необхідних вам запчастин
TOYOTA
Premio
PREMIO (_T26_)
Модифікація

Випускний клапан toyota premio (_t26_)

FRECCIA R7057/RARNT Випускний клапан

  • Тип палива: бензин/газ
  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Сідло клапана зі стеллітовим (сплав кобальт-хром) покриттям, Стрижень клапана нітрований
  • Технологія з’єднання: S
  • Довжина [мм]: 108.3
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 27.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45
592.29грн.
В наявності: 10
Поставка: 5 Дні
Відправка: 24.06

AE V94135 Випускний клапан

  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Поверхня: нітрований
  • Довжина [мм]: 88
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.4
  • Діаметр штока клапана [мм]: 4.975, 4.98
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

FRECCIA R6561/RNT Випускний клапан

  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Стрижень клапана нітрований
  • Технологія з’єднання: S
  • Довжина [мм]: 108.3
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 27.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

MOTIVE EV1010 Випускний клапан

  • Технологія з’єднання: S
  • Найбільша довжина [мм]: 87.9
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45
VL228400 IPSA Випускний клапан

IPSA VL228400 Випускний клапан

  • Тип палива: Біо-паливо
  • Матеріал: Хром-нікель-магнієвий сплав
  • Поверхня: нітрований
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Сідло клапана зі стеллітовим (сплав кобальт-хром) покриттям

INTERVALVES 3278.036 Випускний клапан

  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45
  • Довжина штока клапана [мм]: 87.9

IPSA VL184600 Випускний клапан

  • Матеріал: Хром-нікель-магнієвий сплав
  • Поверхня: нітрований
  • Довжина [мм]: 108.3
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 27.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

IPSA VL126600 Випускний клапан

  • Матеріал: Хром-нікель-магнієвий сплав
  • Поверхня: нітрований
  • Довжина [мм]: 87.9
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

FRECCIA R6075/RNT Випускний клапан

  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Стрижень клапана нітрований
  • Технологія з’єднання: e
  • Довжина [мм]: 87.9
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

TOYOTA 13715-21010 Випускний клапан двигуна

  • Сторона монтажу: сторона випуску
  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Стрижень клапана нітрований
  • Довжина [мм]: 88
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5, 22.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5

ET ENGINETEAM VE0099 Випускний клапан

  • Сторона монтажу: сторона випуску
  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Поверхня: нітрований
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Корпус з чорною внутрішньою частиною
  • Довжина [мм]: 87.9
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

AE V95052 Випускний клапан

  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Поверхня: нітрований
  • Довжина [мм]: 108.25
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 27.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

TOYOTA 13715-37030 Випускний клапан двигуна

  • Сторона монтажу: Двигун
  • Довжина [мм]: 108.3
  • Вага [кг]: 0.046
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 27.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45
5797000000 NE Випускний клапан

NE 5797000000 Випускний клапан

  • Сторона монтажу: сторона випуску
  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Стрижень клапана нітрований
  • Довжина [мм]: 88
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5, 22.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45
WG1034272 WILMINK GROUP Випускний клапан

WILMINK GROUP WG1034272 Випускний клапан

  • Кулачковий вал: DOHC
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Стрижень клапана нітрований
  • Довжина [мм]: 108.3
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 27.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5.5
  • Кількість канавок: 1
  • Кількість клапанів: 16

FRECCIA R7086/RARNT Випускний клапан

  • Тип палива: Біо-паливо
  • Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Додатковий виріб/додаткова інформація 2: Сідло клапана зі стеллітовим (сплав кобальт-хром) покриттям, Стрижень клапана нітрований
  • Варіанти обладнання: LPG Version
  • Технологія з’єднання: e
  • Довжина [мм]: 87.9
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45

MAHLE 607 VA 31071 100 Випускний клапан

  • Сторона монтажу: сторона випуску
  • Поверхня: нітрований
  • Матеріал тарілки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
  • Довжина [мм]: 88, 87.9
  • Діаметр тарілки клапана [мм]: 25.5
  • Діаметр штока клапана [мм]: 5
  • Кут фаски сідла клапана [градус]: 45
  • Довжина паковання [см]: 4.2
  • Ширина паковання [см]: 4.2
  • Висота паковання [см]: 14
  • Вага нетто [г]: 30
🚚 Ви доставляєте запчастини на замовлення?
У нас Ви знайдете широкий асортимент оригінальних запчастин та аналогів для іномарок з різних категорій. Менеджери інтернет магазину допоможуть підказати та підібрати потрібну запчастину, саме для Вашого авто
🎯 Конкурентні переваги компанії
Для зручності клієнтів ми заздалегідь надішлемо Вам фото деталей. У своїй роботі ми завжди шукаємо найбільш зручні та вигідні для клієнта рішення, а не «ідеальні». У своїй роботі ми використовуємо оригінальні каталоги та пропонуємо реквізити, перевірені за номером кузова, намагаємося використовувати накопичений досвід роботи з клієнтом.