Рульова рейка ferrari 208-308
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
1/2'' - 20 UNF
-
Висота вхідного штока [мм]:
31
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для правостороннього розташування керма
-
Ліво-/правосторонній рух:
для лівостороннього руху
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Тип нарізі осьового шарніра:
із зовнішнім різьбленням
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
Довжина1/Довжина2 [мм]:
stroke= 125
-
Найбільша довжина [мм]:
1.125, 1 125
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
1/2'' - 20 UNF
-
Висота вхідного штока [мм]:
31
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
14.1
-
Кількість зубців вхідного штока:
36
-
Кількість обертів керма:
3