Рульова рейка peugeot 306 estate van (n_, 7_)
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
6.4
В наявності: 3
Поставка: 5 Дні
Відправка: 27.06
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Вага нетто [кг]:
6.4
В наявності: 2
Поставка: 5 Дні
Відправка: 27.06
Депозит : 11 037.50грн.
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Найбільша довжина [мм]:
525
-
Висота вхідного штока [мм]:
80
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
16.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
5.5600
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Найбільша довжина [мм]:
673
-
Висота вхідного штока [мм]:
78
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
16.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Вага [кг]:
6.6600
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Найбільша довжина [мм]:
1.204, 1 204
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Висота вхідного штока [мм]:
40
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA, TRW
-
Технологія з’єднання:
unverzahnt
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
291
-
Висота вхідного штока [мм]:
41
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
M14X1.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Обладнання ТЗ:
для автомобілів без посиленого кермового механізму
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
не зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Найбільша довжина [мм]:
1.172, 1 172
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
280
-
Висота вхідного штока [мм]:
61
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі осьового шарніра:
внутрішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
Зубчастий
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA, ZF
-
Розмір нарізі:
12
-
З’єднувальна нарізь:
M16x1.5; M14x1.5
-
Найбільша довжина [мм]:
940
-
Кількість кріпильних отворів:
2
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
320
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14 X 1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
122
-
Висота вхідного штока [мм]:
30
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
17.3
-
Кількість зубців вхідного штока:
40
-
Розмір нарізі з’єднання напірного трубопроводу:
M14X1.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі осьового шарніра:
внутрішнє різьблення
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
60
-
Відстань між кріпильними отворами [мм]:
190
-
Розмір нарізі осьового шарніра:
M14X1.5
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
292
-
Висота вхідного штока [мм]:
60
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
18.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Виконання з’єднання вхідного штока [мм]:
чотирикутний
-
ОНР:
Інформації немає, звертайтеся до виробника!
-
Обмеження виробника:
PSA
-
Найбільша довжина [мм]:
525
-
Висота вхідного штока [мм]:
80
-
Діаметр вхідного штока [мм]:
16.5
-
Дотримуватися технічних характеристик
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Режим роботи:
ручний
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Найбільша довжина [мм]:
1.200, 1 200
-
Довжина з’єднувальної частини [мм]:
60
-
Довжина осьового шарніра [мм]:
292
-
Режим роботи:
ручний, механічний
-
Спосіб монтажу:
Плоскостепсельне з'єднання
-
Ліво-/правостороннє рульове керування:
для лівого керма
-
Тип нарізі:
з внутрішнім різьбленням
-
Механізм рульового керування:
з поперечною рульовою тягою
-
Змінна частина
-
Дотримуватися вказівок щодо сервісного обслуговування
-
Режим роботи:
Гідравлічні
-
Тип рульового механізму:
Рейковий механізм повороту
-
Довжина [мм]:
1.205, 1 205